Купете е-винетка: bgtoll.bg

Договори действащи към 01.10.2014 г.

Областно пътно управление Сливен: Информация за извършени плащания по  Договор за охрана № 1 от 17.05.2013г. по чл.22б, ал.2, т.14 от ЗОП:         

 За позиция 1.1. "Денонощна невъоръжена физическа охрана на обект "100" гр. Нова Загора - "Складова база за държавен резерв и военновременни запаси" на основание:

- Двустранен констативен протокол за извършена услуга от 01.12.2014г. е извършено плащане на 11.12.2014г.  към "ВИВА СЕКЮРИТИ" ООД, гр.София  в размер на 1 747,00 лв. /хиляда седемстотин четиридесет и седем/ лв. с ДДС.

За позиция 1.2. " Охрана със СОТ на 12 /дванадесет/ броя обекта  на основание:

- Двустранен констативен протокол за извършена услуга от 01.12.2014г. е извършено плащане на 09.12.2014г.  към "ВИВА СЕКЮРИТИ" ООД, гр.София  в размер на 328,00 лв. /триста двадесет и осем/ лв. с ДДС.


Информация за извършени плащания по  Договор   № РД-37-2/06.10.2014 г. с предмет: „Извършване на ремонтни дейности на МТБ на ОПУ Сливен” по чл.22б, ал.2, т.14 от ЗОП:          

За ОП 1. „Ремонтни дейности на пътен кантон „Сливенски минерални бани”  на основание:

- Протокол за установяване завършването и заплащането на извършените СМР (обр.19) от 11.12.2014 г. е извършено плащане на 16.12.2014 г. към "МУХТАРОВ" ЕООД, гр. София  в размер на 10 933,25 лв. /десет хиляди деветстотин тридесет и три лв. и 25 ст./ .

За ОП 3. „ Ремонтни дейности на кантон „Твърдица” на основание:

- Протокол за установяване завършването и заплащането на извършените СМР (обр.19) от 28.11.2014 г. е извършено плащане на 09.12.2014 г. към "МУХТАРОВ" ЕООД, гр.София в размер на 8 904,13 лв. /осем хиляди деветстотин и четири лв. и 13 ст./.


Договор № РД-36-02 от 20.06.2014 г. с предмет: „Доставка на природен газ за отопление с договореното по спецификация за съответната година качество и налягане, с място на доставка – гр. Велико Търново, бул. „България” № 34”.

Договорът е сключен след проведена процедура на договаряне без обявление на основание чл.90, ал.1, т..3 от ЗОП, след осъществен предварителен контрол по чл.19, ал.2, т.24 от ЗОП от Агенцията по обществени поръчки.

Възложител: АПИ-ОПУ-Велико Търново

Изпълнител: „Овергаз Север” ЕАД, гр. Русе, с ЕИК 175253561

Извършени плащания:

- месец декември 2014 година -  375,83 лв. с ДДС на  09.12.2014 г.

- месец декември 2014 година -  727,76 лв. с ДДС на  09.12.2014 г. 

- № 0264007768/01.01.2015 г. - 736,28 лв. с ДДС, изплатено на  12.01.2015 г. 

- ДИ № 0272115033/31.12.2014 г. - 70,03 лв. с ДДС, изплатено на  13.01.2015 г. 

- фактура № 0280007013/01.01.2015 г. - 785,72 лв. с ДДС, изплатена  на  13.01.2015 г. 


Договор № РД-36-05 от 11.11.2014 г. с предмет: „Извършване на невъоръжена охрана и охрана със сигнално-охранителна техника на имоти държавна собственост, стопанисвани от АПИ ОПУ- Велико Търново”.

 

Договорът е сключен след проведена открита процедура по ЗОП през 2013 г. и е със срок на действие две години – до 11.11.2015 г.

Възложител: АПИ-ОПУ-Велико Търново

Изпълнител: „САЛАМАНДЪР” ООД, гр. Казанлък, с ЕИК 123101358

Извършени плащания:

- месец декември 2014 година – 2043,60  лв. с ДДС на  09.12.2014 г.

 

- фактура № 2000006512/05.01.2015 г. – 2043,60  лв. с ДДС, изплатена на  16.01.2015 г. 


Процедура на договаряне без обявление на основание чл. 90, ал. 1, т. 8 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет:

„Доставка на природен газ за отопление с договореното по спецификация за съответната година качество и налягане, с място на доставка – гр. Велико Търново, бул. „България” № 34”

Приложение към договор № РД-36-02 от 20.06.2014 г. - 1.12.2014 г.

 


 

Открита процедура по ЗОП:

 

„Извършване на невъоръжена охрана и охрана със сигнално-охранителна техника на имоти държавна собственост, стопанисвани от АПИ ОПУ – Велико Търново"

 

Приложение към договор № РД-36-05 от 11.11.2013 г. - 1.12.2014 г.

 


 

Открита процедура по ЗОП:

Договор за охрана – рег. № У-2/2013 г. от 20.05.2013 г.;

Предмет: „Денонощна невъоръжена физическа охрана и охрана със СОТ на обекти държавна собственост, стопанисвани от АПИ – ОПУ – Кърджали;

Стойност: 46 600,00 (четиридесет и шест хиляди и шестстотин) лева без ДДС;

Изпълнител: „Саламандър – АСО” ООД, гр. Перник, ЕИК: 113546751;

Срок за изпълнение: 24 месеца (до 20.05.2015 г.);

Гаранция за изпълнение: 1 398,00 (хиляда триста, деветдесет и осем) лева;

Вид на гаранцията: парична сума по сметката на ОПУ;

Освобождаване на гаранцията: в 30-дневен срок от изтичане на договора.

 


 

Договор за охрана № 1 от 17.05.2013 г.

Предмет:

1.1. "Денонощна невъоръжена физическа охрана на обект "100" гр. Нова Загора - "Складова база за държавен резерв и военновремени запаси"

1.2. Охрана със СОТ на 12 /дванадесет/ броя обекта

1.3. Доставка и монтаж на необходимото техническо оборудване

 

Анотация за Договор ОХРАНА

Информация за извършено плащане ОХРАНА

 

Информация за датите и основанието за освобождаване на гаранциите за участие на участниците в процедура за възлагане на обществена поръчка по чл.22б, ал.2, т.9 от ЗОП:

1. Освобождаване на гаранция за участие на 28.10.2014 г.

с основание - Решение № 6 от 16.09.2014 г. за приключена процедура по ЗОП и избор на изпълнител с предмет "Извършване на ремонтни дейности на МТБ на Областно пътно управление-Сливен" по Обособена позиции №1"Ремонтни дейности на пътен кантон Сливенски минерални бани"; Обособена позиция №2 "Ремонтни дейности на административна сграда район Нова Загора"; Обособена позиция № 3 "Ремонтни дейности на кантон Твърдица"и Обособена позиция № 4 "Ремонтни дейности на пътен кантон Мина Твърдица"

- към "Ваяна" ЕООД, гр.Нова Загора, ЕИК119633370 - 271 лв. /двеста седемдесет и един лева/ 

2. Освобождаване на гаранция за участие на 28.10.2014 г.

с основание - Решение № 6 от 16.09.2014 г. за приключена процедура по ЗОП и избор на изпълнител с предмет "Извършване на ремонтни дейности на МТБ на Областно пътно управление-Сливен" по Обособена позиции №1"Ремонтни дейности на пътен кантон Сливенски минерални бани"; Обособена позиция №2 "Ремонтни дейности на административна сграда район Нова Загора"; Обособена позиция № 3 "Ремонтни дейности на кантон Твърдица"и Обособена позиция № 4 "Ремонтни дейности на пътен кантон Мина Твърдица"

- към "Мухтаров" ЕООД, гр.Сливен, ЕИК119615460 - 271 лв. /двеста седемдесет и един лева/ 

 


"Разпределение и снабдяване с природен газ за отопление на ОПУ-Ямбол"

Информация по чл.22б,ал.2,т.14 ЗОП Договор за доставка на природен газ - 3.12.2014 г.

 


 

 

Договор за охрана с технически средства (COT), рег.№ОПУ-03/04.04.2014г.;

Предмет на договора: Охрана на имуществото на Възложителя, намиращо се в ползваните от същия помещения, оборудвани със сигнално-охранителна техника (COT), собственост на Възложителя както следва: Охрана със COT на: ОП „Червен бряг", ОП „Искър", ОП „Кнежа", РПС „Телиш";

Стойност: 1080 лв.(хиляда и осемдесет лева) без ДДС;

Изпълнител: „Петромакс Секюрити Груп" ООД;

Срок на изпълнение: 1 година, считано от датата на подписване (04.04.2014г.)

Информация за извършено плащане - 19.12.2014 г.


Договор за охрана с технически средства (COT), рег.№ОПУ-04/04.04.2014г.;

Предмет на договора: 1.Охрана на имуществото на Възложителя, намиращо се в ползваните от същия помещения, оборудвани със сигнално-охранителна техника (COT), собственост на Възложителя както следва: 1.1 Невъоръжена охрана на Административна сграда на ОПУ Плевен и РПС Плевен; 1.2 Охрана със COT на Административна сграда на ОПУ Плевен, ОП „Милин кладенец", ОП „Ореховица", Централен склад с.Ясен, Трафопост в ОП „Люляк", Кантон „Люляк", Кантон „Кайлъка", ОП „Гривица", Лаборатория и ст.№207 на ССИ; 2.Доставка и монтаж на COT за обекти: Централен склад с.Ясен, Кантон „Кайлъка", ОП „Гривица", Кантон „Люляк", Лаборатория и ст.№207 на ССИ;

Стойност: за доставка и монтаж на COT - 2 564.16 лв.(две хиляди петстотин шестдесет и четири лева и 16ст.) без ДДС; за дежурство на седем охранители (24 часова охрана) на обектите по т. 1.1 - 42 198.24 лв. (четиридесет и две хиляди сто деветдесет и осем лева и 24ст.) без ДДС; за охрана със COT - 2 820 лв.(две хиляди осемстотин и двадесет лева) без ДДС;

Изпълнител: „Петромакс Секюрити Груп" ООД; срок на изпълнение: 1 година, считано от Датата на подписване (04.04.2014 г.)

Информация за извършено плащане - 19.12.2014 г.


 

Договор за охрана с технически средства (COT), рег.№С)ПУ-05/04.04.2014г.;

Предмет на договора: Охрана на имуществото на Възложителя, намиращо се в ползваните от същия помещения, оборудвани със сигнално-охранителна техника (COT), собственост на Възложителя както следва: 1.1 Охрана със COT на: РПС Левски, РПС Гулянци, ОП „Българене", ОП „Черквица", ОП „Пордим", ОП „Муселиево"; 1.2 Доставка и монтаж на COT и охрана със COT на Кантон „Лебеда";
Стойност: 610 лв. (шестотин и десет лева) без ДДС за доставка и монтаж на COT за кантон „Лебеда"; 1 789.20 лв.(хиляди седемстотин осемдесет и девет лева и 20ст.) без ДДС за охрана със COT;
Изпълнител: „Петромакс Секюрити Груп" ООД; срок на изпълнение: 1 година, считано от датата на подписване (04.04.2014г.)

Информация за извършено плащане - 19.12.2014 г.


Договор за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на климатици, рег.№ ОПУ - 08/29.07.2014 г.;

Предмет на договора: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на четири броя климатици, по видове, количества, единични цени и обща стойност, подробно описани в техническата оферта и ценовото предложение; стойност: 2 756.64 лв (две хиляди седемстотин петдесет и шест лева и 64 ст.) без ДДС;

Изпълнител: „Мега Електроникс - АП" ООД;

Срок на изпълнение: Два календарни дни от датата на подписване на договора (29.07.2014 г.).


 

Договор за „Извършване на охранителна дейност на обекти от материално техническата база в управление на Агенция „Пътна инфраструктура" , намиращи се на територията на Областно пътно управление гр.Варна"

Изпълнител: „Вега Секюрити Г'АД , гр. София;
Договор: РД-36-1/ 14.10.2013 г.;
Стойност на договора: 91104,00 лв без ДДС;
Срок за изпълнение: 2 години;
Плащане на 11.12. 2014 г. / за м. ноември /: 3 796,00 лв. без ДДС (4 555,20 лв. с ДДС).

 


ОПУ Ловеч -Информация за сключените договори за възлагане на обществени поръчки преди 01.10.2014 г.

 

 


Областно пътно управление - Стара Загора

Процедура по ЗОП за избор на изпълнител за възлагане на обествена поръчка с предмет: "Извършване на невъоръжена охрана и охрана със сигнално-охранителна техника на обекти държавна собственост, управлявани от АПИ-ОПУ Стара Загора”

 

Предмет: „Извършване на невъоръжена охрана и охрана със сигнално-охранителна техника (СОТ) на обекти държавна собственост, управлявани от АПИ – ОПУ – Стара Загора”

 

Наименование на изпълнителя: "КРЕМЪК" ЕООД - гр. Стара Загора

 

Дата на сключване на договора: 13.08.2013 г.

 

Ред за избор на изпълнител:  Възлагане чрез провеждане на открита процедура по реда чл. 64 и сл от ЗОП.

 

Срок на действие на договора: 2 /две/ години, считано от 02.09.2013 г.

 

Първоначална стойност на договора: 68 125,03 лв /шестдесет и осем хиляди сто двадесет и пет лв. и три ст./  без ДДС или 81 750, 04 лв. /осемдесет и една хиляди седемстотин и петдесет лв. и четири ст./ с вкл. ДДС.

Информация за извършени плащание по договор за извършване на невъоръжена охрана и охрана със сигнално-охранителна техника на обекти държавна собственост, управлявани от АПИ-ОПУ Стара Загора

 


Договор № 2/03.09.2013 г. с предмет: „Извършване на жива невъоръжена охрана със сигнално-охранителна техника на обекти държавна собственост управлявани от АПИ - ОПУ - Русе"
Изпълнител: "ЮСИС" ООД. гр. София
Извършено плащане в размер на 2 667.60 лв.
Основание: фактура № 6000021330 от 01.12.2014 г.
Дата на извършеното плащане: 09.12.2014 г.

приложени документи:

фактура

 

 


„Извършване на охранителна дейност на обекти от материално техническата база в управление на Агенция „Пътна инфраструктура",намиращи се на територията на Областно пътно управление гр.Варна"

Изпълнител: „Вега Секюрити Г“ АД , гр. София

Договор: РД-36-1/ 14.10.2013 г.;

Стойност на договора: 91 104,00 лв без ДДС

Срок за изпълнение: 2 години

Плащане на 08.01. 2015 г. / за м. декември 2014г./: 3 796,00 лв. без ДДС (4 555,20 лв. с ДДС).


Договор от 09.12.2014 г. с изпълнителя „СМК-ПЕРЕЛИК" ООД - гр. Смолян за „Ремонт на МТБ на ОПУ - Смолян с обекти: - БППК и Снегоринна база - к.к. Пампорово - Прера­ботка котелна инсталация и газифициране на „метан"; - БППК и Снегоринна база - к.к. Пампорово - Ремонт на покриви и смяна външни врати на бунгала"

Извършени раз­плащания на изпълнителя по подписани Сертификати за изпълнени СМР:

- по Сертификат № 1 от 17.12.2014 г. за обект „БППК и Снегоринна база - к.к. Пампорово - Преработка котелна инсталация и газифициране на „метан" - в размер на 17614,78 лв. с ДДС, след представено Платежно нареждане от 17.12.2014 г. за плащане на горната сума от изпълнителя на подизпълнителя ЕТ „Василка Георгиева - Асгазсер- виз" - гр. Асеновград - по Договор за подизпълнение от 09.12.2014 г. с изпълнителя. Раз­плащането е#извършено на 17.12.2014 г.

- по Сертификат № 2 от 17.12.2014 г. за обект „БППК и Снегоринна база - к.к. Пампорово - Ремонт на покриви и смяна външни врати на бунгала" - в размер на 13915,56 лв. с ДДС. Разплащането е извършено на 17.12.2014 г.

Общата стойност на разплатените СМР е в размер на 31530,34 лв. с ДДС (прила­гаме копие на платежно нареждане от 17.12.2014 г.), същата е окончателна за обекта и поради изтичане на срока на договора на 10.01.2015 г., изпълнението му е приключено. Изготвена е и изпратена в АОП „Информация за изпълнението на договор за об­ществена поръчка" за обекта, копие от която прилагаме към настоящото писмо.

ПРИЛОЖЕНИ ДОКУМЕНТИ:

1. Копие на платежно нареждане от 17.12.2014 г.;
2. Копие на „Информация за изпълнение на договора".

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg