Купете е-винетка: bgtoll.bg

АПИ обявява конкурс за длъжността „главен експерт“ – 3 щ. бр. в отдел "Поддържане на републиканските пътища", дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“ определена за заемане по служебно правоотношение

23.09.2022

АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

 

О Б Я В Л Е Н И Е

Агенция „Пътна инфраструктура”, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

 

О Б Я В Я В А   К О Н К У Р С

за длъжността „главен експерт“ – 3 щ. бр. в отдел  "Поддържане на републиканските пътища", дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура“ (ППИ), при Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ), определена за заемане по служебно правоотношение

 

            1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

              - Висше образование, образователно-квалификационна степен – магистър;

              -  Професионална област: техническа или икономическа;

-  Професионален опит: не по-малко от 3 години, съгласно КДА и/или минимален ранг IV младши;

            2. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

          - Предпочитана специалност, по която да е придобито образованието – професионална област/направление: техническо или икономическо;

          - Компютърна грамотност (Microsoft Office - Word, Excel, Internet);

          - Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

         - При назначаване, индивидуалния размер на основната заплата на държавния служител се определя от органа по назначаване в границите от 740 лв. до 3000 лв., съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на Агенция „Пътна инфраструктура“ в зависимост от професионалния опит и достигнатите нива на заплащане за съответната длъжност в структурното звено в което е ситуирана.

            3. Кратко описание на длъжността:

  • Контролира дейността на едно или повече Областни пътни управления;
  • Участва в подготовката на справки, свързани със зимното дежурство, както и поддържането на непрекъсната взаимна връзка с ОПУ през целия зимен период;
  • Участва в съответните тръжни процедури, в контрола по изготвяне на месечни задания за текущ ремонт на основание количествени сметки по хектометраж за съответния клас пътища и единичните цени по офертите сметки, както и в контрола по технологичното изпълнение на извършените работи;
  • Проверява Протоколите към изпълнените ремонти работи по поддържане на РПМ, подписвани от Изпълнителя, Възложителя – в т.ч. оторизирания отговорник от ОПУ и директора, като следи за разходването на средства и определените лимити;
  • Прави периодични проверки на нивото на зимното поддържане и изпълнението на работите по текущия ремонт и поддържане на Областните пътни управления, за които отговаря;
  • Участва в разработването и актуализирането на нормативни документи, свързани с ремонта на пътищата;
  • Участва в подготовката на зимното дежурство/кризисен щаб по ЗП/, както и поддържането на непрекъсната взаимна връзка с ОПУ през целия зимен период;
  • Контролира целесъобразността и ефективността на влаганите средства за текущия ремонт, поддържането и зимното поддържане;
  • Участва в разработването на програмите на ОПУ, за което отговаря за текущия ремонт, поддържането и зимното поддържане;
  • Обобщава текущи информации от ОПУ за хода на дейностите по текущия ремонт и зимното поддържане на РП;
  • Спазва принципа на субординация;
  • Изготвя доклади, писма, справки, становища и други документи, свързани с осъществяваните функционални задължения, в рамките на компетенциите за длъжността;
  • Изпълнява и други задачи, възложени от началника на отдела и/или директора, съобразно притежаваната квалификация, които не противоречат на закона.

                   4. Начин на провеждане на конкурса:

            - Тест;

         - Интервю.

                   5. Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават писмено Заявление за участие в конкурса по образец – Приложение № 3 към чл.17 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.

Към заявлението се прилагат:

- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;

- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (документи за степен на образование или професионална квалификация, издадени от други държави се признават след легализирането им от Министерство на образованието и науката при условия и ред, определени с наредба на министъра на образованието и науката) - ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, или друг официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;

- Копие на документ, доказващ компютърна грамотност, при наличие на такъв.

Документите се подават лично или чрез пълномощник или може да се подават по електронен път на e-mail: d.krivoshieva@api.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

Длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите. В случай, че документите се подават по електронен път, информация за пречките за назначаване на държавна служба и длъжностната характеристика за длъжността се предоставят по електронен път.

Конкурсната комисия разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания, предвидени за заемането на длъжността.

До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.

6. Място на подаване на документите: гр. София, бул. „Македония“ № 3, външно деловодство на Агенция „Пътна инфраструктура“, от 09.00 ч. до 17.00 ч. всеки работен ден. тел. за връзка: 02/9173454.

7. Срок на подаване за документите: 10 дни след датата на публикуване на обявата за конкурса.

8. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците на допуснатите кандидати до етапите на конкурса или други съобщения във връзка с конкурса - официалната интернет страница на АПИ: http://www.api.bg.

 

ИНЖ ИВО ИВАНОВ
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА УС

НА АГЕНЦИЯ “ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА”

Актуална пътна обстановка
0700 13020

lima.api.bg